maandag 20 april 2015

Gastblogger van de dag - groep 6




In de groep van juf Lisan en juf Judith is er vandaag geen juf aan het woord, maar vijf groep zessers.
Wat hebben ze deze weken gedaan, en wat vonden ze leuk?







Maud:
We hebben vandaag de instrumenten afgemaakt, die we een week geleden zijn begonnen te maken. Het is heel mooi geworden. We hebben vandaag ook een medaillon gemaakt van speksteek, dat was ook heel cool. Omdat je je eigensteen kon figuren en je kon er een tekeningetje inkerven.

 




Jakko:
Eerst vond ik het indianenproject maar stom. Maar na alle lessen vind ik het heel leuk. Het leukst vond ik de spelletjesochtend en het broodbakken. Het was erg gezellig en dat is het nog steeds. Ik hoop nog veel leuke lessen te krijgen.
 

Jade:
We hebben vandaag met speksteen vormen gemaakt. Het was erg moeilijk, maar de resultaten waren mooi. We hebben ook indianenhuizen gemaakt. Sommige huizen waren van stof , sommige van papier en zelfs eentje van Lego!
 




Rune:
We hebben drama en dansles gehad, ook hebben we met speksteen gewerkt. We gaan ook nog boogschieten. Uit het indianenwerkboekje hebben we al veel geleerd.

Daaf:
We hebben met speksteen gewerkt en we gaan boogschieten. Ik hoop te winnen. We gaan met drama een film maken. We hebben veel geleerd.








Alle groepen zijn gastblogger geweest, dus hebben we morgen een hele speciale gastblogger.
We gaan van opperhoofd Wijze Wilg horen hoe hij zijn eerste cultuurproject op de Wilgenhoek ervaren heeft.